Google panda

Panda 4.0, l’actualització del nou algoritme de posicionament de Google

Google Panda 4.0, el nou algorisme de posicionament webGoogle renova l’algorisme de posicionament dels resultats de cerca. Google Panda 4.0. és el nom que rep aquesta nova actualització, desenvolupada principalment per Navneet Panda, una empresa de programari que va crear Panda al 2011 amb l’objectiu d’acabar amb aquelles pàgines de contingut de baixa qualitat.

Aquest algorisme va permetre acabar, o “castigar”, aquells portals amb contingut baix (en un moment en el qual havia proliferat de forma massiva) que només volien posicionar paraules clau de forma ràpida i a través de mètodes no gaire ben vistos per Google: copiant contingut d’altres webs, abusant de paraules clau a les meta keywords, repetint de forma massiva (i sense sentit) les paraules clau a posicionar en els textos de la web, i un llarg etcètera.

Google ha volgut continuar penalitzant als webs que realitzen males pràctiques i anar actualitzant amb regularitat l’algorisme de classificació amb Google Panda. El seu gran objectiu: millorar l’experiència de l’usuari, que trobi la informació de més utilitat a cada moment.

Aquest algorisme s’està instaurant a poc a poc. De moment, segons el portal Search Enginee Land ja ha afectat al 7,5% de les consultes al món anglosaxó.

La tendència és que Google valori, cada dia més, el contingut de cada portal. Per això, si mai has prestat molta atenció en aquest aspecte, toca dedicar-hi tots els esforços possibles.

Ofereix contingut original, que aporti valor a l’usuari, que estigui treballat i que sigui de qualitat. Revisa l’ortografia i la gramàtica, que els textos estiguin ben redactats.

No copiïs. Google considera irrellevant oferir la mateixa informació a un mateix usuari dues vegades.

Vigila l’estructura del teu web. No posis Titles o description automatitzades o duplicades, categoritza el contingut amb diferents tags..

Tingues en compte totes les indicacions que t’hem ofert en aquest post, actualitza de forma regular el contingut del teu blog i titula les imatges del teu web amb paraules clau relacionades amb el teu negoci i aconseguiràs millorar el posicionament de la teva pàgina web en el cercador rei, Google.